TORSDAG OG SNART UKESLUTT,, :)

12.12.2013 21:15

Dagen i dag har gått unna  vært en tur på sentret her og shoppet litt sammens med min svigerinne  og sett på alle gaaale mennesker som trur butikkene er i ferd med å stenge for godt,,,  :) 

Fikk i det minste kjøpt noen julegaver til da :) 

Etter at Anette hadde kjørt meg hjem kom jeg på at jeg hade glemt noe så  jeg måtte til bake og da møtte jeg på disse karene ,,, super blid og koselig ,, :)

 

Nå har jeg endelig kommet meg hjem og dagens middag er i ovnen,, blir veldig lett vidt i dag etter som Jarle jobber sendt å jeg må han noe som er kjapt å både å gjøre klart og spise ,,,

så da endte jeg opp med hjemme lagde lunsj kaker :)

Står å koser seg i ovnen og klare til å nytes meg ferskt brød når Jarle er hjemme fra jobben :)

Oppskrift

500 gr medisterfarse

200 gr amerikansk blanding

  1       egg

 1/2   løk

        litt purre

 1/2 fedd hvitløk

salt , pepper , muskat etter smak  ;)