Tirsdag med gave til med selv og ovnsbakte koteletter :)

21.01.2014 18:44

Dagen i dag har  gått med til å finne sko for mine bein å rygg,, etter mye prøving å fundering endte jeg opp men noen som heter nike lunareclipse 3 + :)  veldig gode  og  gir mine bein masse støtte :)

Å SELVFØLGELIG er di LILLA :)  Hehehehe :)

Maten i dag blir veldig enkel men samtidig VELDIG god :)

KOTELETTER BAKT I OVNEN MED GR.SAKER :)

Kutter opp løk , gulrot , og brokkoli i STORE biter  og legger dette i en ildfastform

Kryddrer kotelettene med maldon salt , grov kværnet pepper og ny kværnet gourmet krydder og bruner disse lett i panna før jeg legger di over kotelettene

har så litt vann i panna slik a jeg får kokt ut alle alle samkene som har satt seg etter steking og heller dette så oppi sammens med gr.saker og kjøttet  og setter på lokk og videre inn i ovnen på 150 grader,,  her skal di  få stå til di er skikkelig saftige og møre..  :)

Til dette lager jeg ingen saus da det alerede er MASSEVIS av gode smaker i kraften  koker  bare opp amandine poteter ved siden av ..

og ved å ikke lage saus av kraften  blir  det jo litt sunnere også ,,, ;)

lukter  veeeeldig  godt og er vanskelig å vente men jo mere tlmodig jeg er jo bedre blir resultatet,,, :)