fredagskveld og forberedelser til søndagens middag,,,,

07.12.2013 00:47

    Etter en fantastisk dag på jobb så  har jeg slappet av litt og koset meg med å gjøre klart til søndagens middag med svigers og familie til min samboer,, 

Kalkunfiletene ligger i kjøleskapet  kryddret med en  "hemmelig" oppskrift,  koser seg slik at smakene kan sette seg skikkelig :)

Desserten er også nå klar . til kjøling ute før jeg kan sette den i kjøleskapet  vet ihvertfall om en som blir veldig glad på søndag :) favoritten er nemmelig karamellpudding :)  Bilder i fra resultatet kommer søndag  både i fra middag og dessert... men desserten har jeg alerede lagt ut oppskriften på ,,, :)

 

 Resten av kvelden eller nå heter det vel kanskje natten ,,

 Uansett så skal jeg legge meg godt til rette i senga mi og sette på en film med rygg og bein hevet  kan på det varmeste anbefale jensen senger med regulerbare madrasser  di er gull verdt :)

 God natt og drøm søtt alle der ute :)