forberedende dag,,,

21.12.2013 21:23


Her er sursilden ferdig laget ,,,  Håper di smaker som di skal er ikke så veldig glad i sild så litt vanskelig å smake meg frem til "riktig" smak  men jeg trøster meg med det at  dette er en oppskrift jeg brukte til fagprøva mi og den holdt til en 6`er  :) 

Dagen ellers  har vært ganske så rolig  vært en tur på sentret å sett på alle panikkslagne mannfolk som løper rundt i full panikk og lurer på hva di skal kjøpe til dama / jenta / kjæresten... hehe jaja like overaskende hvert år at julaften er den 24 desember virker det som hehe,,,, 

 Har også laget klart til troikaruter,,,, disse fikk en liten vri da jeg fikk lyst på noe som var litt knasende innimellom der også  så da smeltet jeg litt ekstra sjokolade og hakket opp litt daim,,  

Forma står nå til kjøling i kjøleskapet og venter på at gelen skal stivne slik at jeg kan  kutte den opp i ruter og dyppe di i mørk sjokolade :)