Denne uka gikk FORT,,,,

24.10.2013 23:59

Da var det straks fredag igjen ,,, 

Uka har gått utrolig fort og jeg har ikke rukket så mye av d jeg skulle ,,

Denne uka har vært fylt med  matlagning , legebesøk , mr i særp  , besøkt mamma og pappa , vært i sverige å handlet ( 2 ganger faktisk )  og vært sammens med beste jenta :) og til og med vært en liten tur hos frisøren :) litt usikker på om lyst hår er noe for meg men blir vel kanskje vandt til det etterhvert :)

Skal straks finne senga mi så jeg får noen timers søvn før kl ringer å jeg skal opp å på jobb :) 

Gleder meg veldig kjenner jeg  :)

Spennende å se hvor mye inspirasjon jeg klarer å dele ut denne fredagen :)

Er i tenke boksen på hva jeg selv skal lage til mat i morgen  men lurer litt på om det ikke blir noe italiensk mat av noe slag,,, :)

Ha en flotters natt alle sammen :)